Κέντρο Φυσικοθεραπείας Αθήνα
Physioteam: Κέντρο Φυσικοθεραπείας, Αθήνα
Επισκεφτείτε μας
Χαλκηδόνος 18-24, Αθήνα
Καλέστε μας
2107706364
Στείλτε μας μήνυμα
info@physioteam.gr
Ωράριο Λειτουργίας
Mon - Friday: 9AM - 8PM

Οστεοαρθρίτιδα και τρέξιμο

  • Τι οφέλη προσφέρει το τρέξιμο στην υγεία μου?

Δραστηριότητες όπως το τρέξιμο και το περπάτημα προσφέρουν πολλά οφέλη στην υγεία μας και ειδικότερα στην καρδιά, στους πνεύμονες, στους μύες, στα οστά, στον εγκέφαλο, καθώς και στην ψυχική μας υγεία. Ωστόσο κάποιοι προβληματίζονται για το πως επηρεάζει το τρέξιμο, τις αρθρώσεις μας μακροπρόθεσμα. Γιατί κάποιοι ερευνητές υποστηρίζουν πως το τρέξιμο προστατεύει την υγεία των οστών, ενώ άλλοι ανησυχούν για υψηλό ρίσκο εκφυλιστικών αλλοιώσεων σε ισχία και γόνατα? Η διαφορά μεταξύ των ερευνητικών αποτελεσμάτων οφείλεται στην συχνότητα και την ένταση του τρεξίματος.

  • Έχω οστεοαρθρίτιδα. Θα πρέπει να σταματήσω το τρέξιμο?

Η οστεοαρθρίτιδα δεν χρειάζεται να σας σταματήσει απ το να τρέχετε, όσο αυτό γίνεται σωστά, αντιθέτως μπορεί ακόμα να μειώσει τον πόνο που σχετίζεται με την αρθρίτιδα. Ερευνητές κατέγραψαν πως το τρέξιμο μπορεί να μειώσει σημαντικά την πιθανότητα αρθρίτιδας σε ισχίο ή γόνατο, συγκριτικά με άλλες μεθόδους εκγύμνασης. Εάν πάσχετε απο οστεοαρθρίτιδα, το τρέξιμο μπορεί να αποτελέσει έναν υγιή τρόπο αντιμετώπισης των συμπτωμάτων, ωστόσο υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες τις οποίες θα πρέπει να προσέξετε.

-Βρείτε τον ρυθμό σας και ακούτε το σώμα σας.

Όπως με κάθε πρόγραμμα άσκησης, είναι σημαντικό να ξεκινήσετε σιγά-σιγά, να είστε πάντα σε επικοινωνία με τον φυσικοθεραπευτή σας, να ακούτε το σώμα σας και να χρησιμοποιείται τον πόνο ως υπενθύμιση για να μειώνετε την ένταση όταν το παρακάνετε.

-Διαφοροποίηση πόνου.

Δώστε προσοχή σε οποιοδήποτε αίσθηση πόνου, διαφορετική απο αυτή που είχατε έως τώρα και επικοινωνήστε άμεσα με τον φυσικοθεραπευτή σας ώστε να ενημερωθείτε.

-Χρησιμοποιείστε κατάλληλο εξοπλισμό.

Ο πιο σημαντικός παράγοντας στο να διαχειριστείτε την οστεοαρθρίτιδα μέσω του τρεξίματος, είναι τα παπούτσια. Ερευνητές υποστηρίζουν πως το καλύτερο παπούτσι τρεξίματος για την ελαχιστοποίηση του πόνου είναι το ίσιο (flat), όμως ακόμα πιο σημαντικό είναι το να φοράτε σωστά παπούτσια και την υπόλοιπη ημέρα σας, ώστε να μην φορτίζετε περισσότερο τις αρθρώσεις απο ότι φορτίζονται έτσι και αλλιώς.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *